pensil dan pemadam

baru2 nie aq ade bace satu 
kisah menarik..kisah tentang pensil 
dan pemadam..aq tataw knape, start je
aq bace cter nie..aq terus relate kan 
dgn persahabatan..

mungkin ade yang da pnh bace..tp tape..
maybe ade gak yg blom bace kott..
untuk itu..aq nk share jgk dgn korang..
bace tau..bace sampai abes..ta panjang 
pon..

gambar sebagai hiasan..
ehee~
(^^,)v

pensil : pemadam..saya minta maaf ye.. =/
pemadam : untuk apa ? awak ta buat salah 
pun dengan saya.. =)
pensil : saya minta maaf, disebabkan saya, awak
cedera,.setiap kali saya buat silap awk 
pasti ade kat situ,utk pdm kesalahan 
saya..tp setiap kali awak padam keslhn saya,
awak kehilangan sebahagian diri awk..
dan awak semakin kecil.. =(
pemadam : tape, sy ta kesah langsung pasal 
tu..sebab, sy memang dibuat untuk 
memadamkan kesalahan awk..wlaupun 
satu hari nanti sy tau bahawa sy pasti 
akan hilang..saya bangga dgn 
kerja sy nie..jd, jgn lah risau..
sbb sy benci tgk awk sedih !!


itu lah al-kisahnya..
knape aq relate kan dgn persahabatan??
sbb,bg aq kwn yg baik akan tegur 
kwnnye yg da buat salah.. 
ehhh??haha..
pandaila korang wat konklusi ye..
=D

so..ape pandangan korang??
hehe..k laa.mau out..gtg~ 
ehee~ chow !!! adiozz amigos ..

No comments:

Post a Comment